Веб-квест

 3288991-right-arrow-icon-blue-isolatedВеб-квест “Українські народні свята”

 

Logo

                   

 

Що таке Веб-квест

Веб-квест – це сайт в Інтернеті, з яким працюють учні або вчителі, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу.Розрізняють два типи веб-квестів: для короткочасної (мета: поглиблення знань та їх інтеграція, розраховані на одне-три заняття) та тривалої роботи (мета: поглиблення і перетворення знань учнів, розраховані на тривалий термін – може бути, на семестр або навчальний рік ).Особливістю освітніх веб-квестів є те, що частина або вся інформація для самостійної або групової роботи учнів з ним знаходиться на різних веб-сайтах. Крім того, результатом роботи з веб-квестом є публікація робіт учнів у вигляді веб-сторінок і веб-сайтів (102817_orлокально або в Інтернет).

Технологія веб-квест дозволяє формуватися наступним компетенціям:

-Використання ІТ для вирішення професійних завдань (в т.ч. для пошуку необхідної інформації, оформлення результатів роботи у вигляді комп’ютерних презентацій, веб-сайтів, флеш-роликів, баз даних тощо);

-Самонавчання і самоорганізація;

-Робота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль);

-Вміння знахSlide20одити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обгрунтовувати свій вибір;

-Навик публічних виступів (обов’язково проведення передзахисту та захисту проектів з виступами авторів, з питаннями, дискусіями).
Структура веб-квесту, вимоги до його окремих елементах.
Ясне вступ, де чітко описані головні ролі учасників або сценарій квесту, попередній план роботи, огляд всього квесту.
Центральне завдання, яке зрозуміло, цікаво і здійснимо. Чітко визначено підсумковий результат самостійної роботи (наприклад, задана серія питань, на які потрібно знайти відповіді, прописана проблема, яку потрібно вирішити, визначена позиція, яка повинна бути захищена, і вказана інша діяльність, яка спрямована на переробку і представлення результатів, виходячи із зібраної інформації).
Список інформаційних ресурсів (в електронному вигляді – на компакт-дисках, відео та аудіо носіях, у паперовому вигляді, посилання на ресурси в ІнтернетwebQuest, адреси веб-сайтів по темі), необхідних для виконання завдання. Цей список повинен бути анотованим.
Опис процедури роботи, яку необхідно виконати кожному учаснику квесту при самостійному виконанні завдання (етапи).
Опис критеріїв і параметрів оцінки веб-квесту. Критерії оцінки залежать від типу навчальних завдань, які вирішуються у веб-квесті.
Керівництво до дій (як організувати і представити зібрану інформацію), яке може бути представлене у вигляді напрямних питань, що організують навчальну роботу (наприклад, пов’язаних з визначенням часових рамок, загальною концепцією, рекомендаціями щодо використання електронних джерел, виставою “заготовок” веб-сторінок і ін.)
Висновок, де підсумовується досвід, який буде отриманий учасниками при виконанні самостійної роботи над веб-квестом. Іноді корисно включити до висновку риторичні запитання, що стимулюють активність учнів продовжити свої досліди надалі.Етапи роботи над квестом:
Початковий етап (командний)
Учні знаquestйомляться з основними поняттями з обраної теми, матеріалами аналогічних проектів.Розподіляються ролі в команді: по 1-4 людини на 1 роль.Всі члени команди повинні допомагати один одному і вчити роботі з комп’ютерними програмами.
Рольовий етап
Індивідуальна робота в команді на загальний результат. Учасники одночасно, у відповідності з обраними ролями, виконують завдання. Так як мета роботи НЕ змагальна, то в процесі роботи над веб-квестом відбувається взаємне навчання членів команди вмінням роботи з комп’ютерними програмами та Інтернет. Команда спільно підводить підсумки виконання кожного завдання, учасники обмінюються матеріалами для досягнення спільної мети – створення сайту.
Завдання:

1) пошук інформації по конкретній темі;20090708105122!WebQuest-Workshop-logo

2) розробка структури сайту;

3) створення матеріалів для сайту;

4) доробка матеріалів для сайту.
Заключний етап
Команда працює спільно, під керівництвом педагога, відчуває свою відповідальність за опубліковані в Інтернет результати дослідження.
За результатами дослідження проблеми формулюються висновки і пропозиції. Проводиться конкурс виконаних робіт, де оцінюються розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації, її ставлення до заданої теми, критичний аналіз, логічність, структурованість інформації, визначеність позицій, підходи до вирішення проблеми, індивідуальність, професіоналізм подання. В оцінці результатів беруть участь як викладачі, так і учні шляхом обговорення або інтерактивного голосування.
Реальне розміщення веб-квестів у мережі дозволяє значно підвищити мотивацію учнів на досягнення найкращих навчальних результатів.

Відеостудія “Media Kids”

Моя шкільна родина

Освітня онлайн платформа

Вітаю зі святом!

Tags

Архіви

Comments

дрпов

Яндекс.Метрика

ankara escort

hack forum siber güvenlik

Green God Cannabis is a trusted Online Dispensary in Canada.

CBD Hemp X provides legal shopping for cbd oil products in USA.

Visit https://canadadispensaryonline.ca for buying weed online in Canada.

https://theweedlink.com is the most popular portal for online weed shop reviews.

Marijuana Blows offers the best quality marijuana strains for sale in USA.

Visit https://weedtobuy.com name says it all. A secure shopping site for mail order weed in Canada.

A Dispensary Near Me

Marijuana Forum Canada

Dispensary Team

Pure Canna Store

WOCCOFFEE

TEACO

Esteticar

XXX sex porn videos Sex videos massage porn blonde porn xnxx videos real rape videos
yabancı dizi izle

koltuk takımları
gaziantep escort
hardcore Porn european Porn big ass porn stepson porn movies Full HD 1080p porn online dispensary canada

seks hikayeleri bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort canlı casino siteleri canlı casino siteleri