Шановні батьки та любі діти!
Продовжуємо вивчати букви.
Перечитайте підручник з вивченими літерами
та гарно і каліграфічно напишіть їх у друкований зошит з письма за зразком.
В робочий зошит з української мови напишіть такі речення:
Пірнула Надійка під воду, а там диво дивне. Тварини й рослини незвичайні. І такі різні кольори!
Відступіть 2 рядки
Дідусь Матвій вивіз вулики у липовий гай. А неподалік – гречаний лан. З дідом був і малий Андрійко.
Відступіть 2 рядки
Чорна корова всіх зборола.
А білий віл усіх звів.
Відступіть 2 рядки
Я багато підіймав,
бо велику силу мав,
без утоми я трудився,
будівельникам згодився.
Відступіть 2 рядки
Як діждемо літа,
то нажнемо жита,
літечко тепленьке,
жито золотеньке.
Відступіть 2 рядки
Лисичка і Журавель дуже подружилися одне з одним. Прибув Журавель до Лисички на обід. А вона зварила молочний кисіль, розмазала його тоненько по дну тарілки і поставила перед гостем…
Відступіть 2 рядки
Жатка в полі жито жне,
жатку жайвір дожене.
Любі діти!
Перейдіть в меню “Учням” – Кінозал та перегляньте казки.
А потім поговоримо: “Які казочки запам’яталися вам найбільше і чому?”
Щасливого перегляду!
ЗВУК [Й]. ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО БУКВАМИ Й, Й («ЙОТ»)
Письмо рядкової букви й
Закріплення знань про букви Й