Навчання грамоти

 Шановні батьки та любі діти!

Продовжуємо вивчати букви.

Перечитайте підручник з вивченими літерами

та гарно і каліграфічно напишіть їх у друкований зошит з письма за зразком. 

В робочий зошит з української мови  напишіть такі речення:

Пірнула Надійка під воду, а там диво дивне. Тварини й рослини незвичайні. І такі різні кольори!

Відступіть 2 рядки

Дідусь Матвій вивіз вулики у липовий гай. А неподалік – гречаний лан. З дідом був і малий Андрійко.

Відступіть 2 рядки

Чорна корова всіх зборола.

А білий віл усіх  звів.

Відступіть 2 рядкиНезнайки-и-Знайки

Я багато підіймав,

бо велику силу мав,

без утоми я трудився,

будівельникам згодився.

Відступіть 2 рядки

Як діждемо літа,

то нажнемо жита,

літечко тепленьке,

жито золотеньке.

Відступіть 2 рядки

Лисичка і Журавель дуже подружилися одне з одним. Прибув Журавель до Лисички на обід. А вона зварила молочний кисіль, розмазала його тоненько по дну тарілки і поставила перед гостем…

Відступіть 2 рядки

Жатка в полі жито жне,

жатку жайвір дожене.

 

 

12(11)

 

Любі діти!

Перейдіть в меню “Учням” – Кінозал та перегляньте казки.

А потім поговоримо: “Які казочки запам’яталися вам найбільше і чому?”
Щасливого перегляду!

 

 

 

 

 

 

 

ЗВУК [Й]. ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО БУКВАМИ Й, Й («ЙОТ»)

Письмо рядкової букви й

Закріплення знань про букви Й

 

 

Звук х

Письмо рядкової букви х

Закріплення знань про букви X

Письмо великої букви X