Методичне об”єднання

laskavo_prosimo_1_2__1

tiger-1300883669

Сухомлинський про професію вчителя

“Головне завдання початкових класів – це навчити дитину вчитися, сформувати інструмент, без якого дитина стає невстигаючою, нездібною…Цим інструментом є п’ять умінь: вміння спостерігати, думати, висловлювати думку про те, що бачу, роблю, думаю, спостерігаю, читати, писати.”

 «Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції»

“Учитель готується до хорошого уроку все життя… Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, вчителеві треба ввібрати ціле море світла”.

 Як створити колектив однодумців, об’єднаних єдиною педагогічною ідеєю. “Педагогічна ідея – це крила, на яких підноситься колективна творчість. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше й найпотрібніше в шкільному житті – колективна дослідницька робота”.

Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий взаємозв’язок між інтелектуальним життям особистості і проявом її сил в активній діяльності.

“Серце віддаю дітям” 

“Кожна дитина повинна бути щасливою”

«Несу любов до дитини через все життя…»

“Вчительська професія, – це людинознавство, постійне, те, що ніколи не припиняється, проникнення у складний духовний світ людини. Чудова риса – постійно відкривати в людині нове, дивуватися новому, бачити людину в процесі її становлення – один із тих корінь, які живлять покликання до педагогічної праці. ”

«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, –   з людиною.»

«Наша праця – формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити».

Вимоги до діяльності вчителя:

Систематичне піклування про всебічний розвиток дитини.

Любов до дітей і кожної окремої дитини.

Повага до дитини, вміння бачити в кожній людині особистість.

Віра в дитину як запорука педагогічного успіху.

Глибоке знання дитини.

Розуміння дитини – педагогічна емпатія.

Бережливе ставлення до духовного світу і природи дитини.

Вміння розвивати у дитини почуття власної гідності.

Вміння включати дитину в коло інтересів, життя і турбот інших людей.

Бути другом, мудрим радником дитини.

 Властивості педагогічної професії:

«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, –   з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров’я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя»;

кінцевий результат праці віддалений в часі;

 багатофакторність впливів на дитину, «… завдання – боротися за людину, переборювати негативні впливи і давати простір позитивним ». Розумний, умілий, мудрий вихователь;

 «Об’єкт нашої праці – найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, – розум, почуття, воля, переконаність, самосвідомість». Впливати тим же. Найважливіші інструменти впливу – слово, краса довкілля і мистецтва.

pen

Якості педагога – майстра:

“Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, який ніколи не припиняється…  Це подив перед багатогранністю і невичерпністю людською”;

” … практична педагогіка – це знання й уміння, не тільки доведені до ступеня майстерності, але й підняті до рівня мистецтва… виховувати й відчувати її індивідуальний світ”;

    ” Наріжний камінь педагогічного покликання – це глибока віра в можливість успішного виховання кожної дитини». Терплячість до дитячихслабостей, мудрість в розумінні дитини, конфліктів:

 «Гармонія серця і розуму» педагога. «Чуйність, сердечна турбота про людину – це плоть і кров педагогічного покликання»;

«… Уміння настроювати себе на задушевну розмову з учнем, особливо з підлітком, надзвичайно важливе в тій майстерні педагогічних засобів, яку повинен створити для себе кожний учитель. Це вміння треба виховувати в собі, створювати, удосконалювати, «відшліфовувати», робити тоншим і більш дійовим… необхідно глибоко проникати в душу дитини, вдумуватися в те, чим вона живе, як вона дивиться на світ, чим є для неї люди, що оточують її.

“Дорогий мій колега, щоб стати справжнім вихователем, треба пройти цю школу сердечності – протягом тривалого часу пізнавати серцем усе, чим живе, що думає, з чого радіє й чим засмучується ваш вихованець. Це одна з найтонших речей у нашій педагогічній справі”

Головними рисами такого вихователя – гуманіста є :

Мудрі любов і влада педагога над розумом і душею дитини.

Багатство думки, висока загальна культура.

Спільні з дитиною погляди на життя, людину як найвищу цінність.

Здатність зцілення душевних ран дитини.

Ніжне, ласкаве ставлення до дитини.

 Гуманістичні принципи педагогіки:

Пізнання багатогранності дитини.

Віри в її неповторність і талановитість.

Визнання природного оптимізму дитини.

Обережного звернення до її душі й розуму.

Захисту багатства людської природи в дитячій душі.

Виховання в учнів самоповаги.

Утвердження краси в природі і в людині.

 

Методичне об’єднання

вчителів початкових класів

КЗ “Новомиколаївська СЗШ №1 І-ІІІ ст.”

 

SV100317

 

big_thumb

Державний стандарт початкової школи.docx

Лист МОН 2014.docx

Методичні рекомендації 2015-2016.docx

Положення про методичне об“єднання.docx

Рекомендації для вчителя.docx

Оцінювання в першому класі.docx

Умови для соціалізації дітей.docx

Формування естетичних смаків.docx

Формування читацьких інтересів.docx

Як навчити каліграфії.docx

Як писати характеристику.docx

Про обсяг дом.завдань.docx

Про тривалість уроків.docx

Тест для вчителя

 

Тижні початкових класів:

метод

Світ професій.docx

Стаття Черешнюк.docx

Тиждень математики.docx

Бінарні уроки.docx

Тиждень Дружби

 

  • OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Тренінг “Особливості шестирічних першокласників”

 

 

 

Модель самоосвіти вчителя